Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:
«H Π.Α.Ε. Παναχαϊκή ανακοινώνει την λύση των συμβολαίων των ποδοσφαιριστών Μario Bozic ,
Παληγεώργου Χρήστου και Λαζαρίδη Γιώργο. Η Π.Α.Ε. Παναχαϊκή εύχεται και στους τρείς ποδοσφαιριστές κάθε προσωπική και επαγγελματική επιτυχία και ο καινούργιος χρόνος να τους χαρίσει ότι επιθυμούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου