Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Παρελθόν από την Παναχαϊκή αποτελούν οι Μπόζιτς, Παληγεώργος και Λαζαρίδης




Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:

«H Π.Α.Ε. Παναχαϊκή ανακοινώνει την λύση των συμβολαίων των ποδοσφαιριστών Μario Bozic ,
Παληγεώργου Χρήστου και Λαζαρίδη Γιώργο. Η Π.Α.Ε. Παναχαϊκή εύχεται και στους τρείς ποδοσφαιριστές κάθε προσωπική και επαγγελματική επιτυχία και ο καινούργιος χρόνος να τους χαρίσει ότι επιθυμούν». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου