Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Xωρίς τους οπαδούς του ΠΑΟΚ, αλλά μόνο με αυτούς του Ηρακλή θα πραγματοποιηθεί ο αγώνας Κυπέλλου μεταξύ των δυο ομάδων


Μπλε το Καυτανζόγλειο



Αρνητική ήταν τελικά η εισήγηση των αστυνομικών αρχών στην μετακίνηση των οργανωμένων οπαδών του ΠΑΟΚ στον Καυτανζόγλειο. Μόνο οι οπαδοί του Ηρακλή θα βρίσκονται στις κερκίδες. 


Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ είχε ζητήσει επίσημα εισιτήρια για τον εκτός έδρας αγώνα Κυπέλλου με τον Ηρακλή στις 9 Ιανουαρίου, παρόλα αυτά το αίτημα δεν έγινε αποδεκτό στην πρωινή σύσκεψη της Δευτέρας για τα μέτρα τάξης και το θέμα έκλεισε οριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου