"Είναι φυσιολογικό για έναν οπαδό να αισθάνεται απογοητευμένο όταν χάνει σε δύο παιχνίδια, και εγώ το ίδιο είμαι", είπε ο Τοχίρ μέσω βιντεομηνύματος που έστειλε από την Ινδονησία,
"Τα πλάνα που έχουμε για την αναδόμηση της ομάδας θα πάρουν 2 με 3 χρόνια, τώρα είμαστε σε μεταβατική περίοδο. Πιστεύω ότι θα βελτιωθούμε μέσα στη σεζόν.
Ο Βάλτερ Ματσάρι είναι ο τέλειος προπονητής για την Ίντερ τώρα. Πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ μας. Θα είμαι στο Μιλανο για πολύ καιρό: στο τέλος Ιανουαρίου, Φεβρουαρίου, Μαρτίου, Απριλίου και Μάη.
Δεν είμαι ο Superman και έτσι δεν έχω καταφέρει να κάνω τόσα πολλά μέχρι στιγμής.
Ο στόχος μου είναι να κάνω την Ίντερ έναν υγιή σύλλογο, να είμαι δίπλα στην ομάδα σε αυτή τη μεταβατική περίοδο και να ανοίξω τη διεθνή αγορά έτσι ώστε να έχουμε ακόμα περισσότερους οπαδούς εκτός Ιταλίας".
"Εμπιστεύομαι τους διαιτητές πως είναι δίκαιοι απέναντι σε όλες τις ομάδες. Ξέρω ότι οι διαιτητές της Serie A είναι οι καλύτεροι στον κόσμο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου