Είναι φυσιολογικό τα γκολ μου να έχουν αυξήσει την εκτίμηση προς το πρόσωπό μου, ωστόσο, πάντα λέω ότι η επιθυμία μου είναι να είμαι εδώ και να είμαι χρήσιμος»,
«Οι συμπαίκτες μου ξέρουν ότι είμαι έτοιμος να συνεισφέρω στις προπονήσεις και στα παιχνίδια».
Ο Ιταλός μέσος πρόσθεσε: «Τον πάγκο δεν είναι ποτέ εύκολο να τον αποδεχτείς, αφού όλοι θέλουν να συνεισφέρουν» και συμπλήρωσε:
«Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε να σκεφτόμαστε το πρωτάθλημα, μας περιμένει μακρύς δρόμος στο δεύτερο μισό της σεζόν».
Ο ποδοσφαιριστής της «Μεγάλης Κυρίας» κατέληξε: «Αν συνεχίσουμε έτσι, με αυτή τη θέληση για νίκη, μπορούμε να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου