Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Μαρκίζιο:Τον πάγκο δεν είναι ποτέ εύκολο να τον αποδεχτείς, αφού όλοι θέλουν να συνεισφέρουν


Μαρκίζιο: «Θέλω να είμαι χρήσιμος»



Είναι φυσιολογικό τα γκολ μου να έχουν αυξήσει την εκτίμηση προς το πρόσωπό μου, ωστόσο, πάντα λέω ότι η επιθυμία μου είναι να είμαι εδώ και να είμαι χρήσιμος», 


«Οι συμπαίκτες μου ξέρουν ότι είμαι έτοιμος να συνεισφέρω στις προπονήσεις και στα παιχνίδια». 

Ο Ιταλός μέσος πρόσθεσε: «Τον πάγκο δεν είναι ποτέ εύκολο να τον αποδεχτείς, αφού όλοι θέλουν να συνεισφέρουν» και συμπλήρωσε: 

«Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε να σκεφτόμαστε το πρωτάθλημα, μας περιμένει μακρύς δρόμος στο δεύτερο μισό της σεζόν». 

Ο ποδοσφαιριστής της «Μεγάλης Κυρίας» κατέληξε: «Αν συνεχίσουμε έτσι, με αυτή τη θέληση για νίκη, μπορούμε να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου