Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Μουρίνιο:Είμαι εδώ για να μείνω





Δεν είμαι εδώ σκεφτόμενος την επόμενη κίνηση, γιατί δεν θέλω να υπάρχει επόμενη κίνηση. Θα υπάρχει μία, μόνο αν και όποτε η Τσέλσι αποφασίσει ότι είναι η ώρα για κάτι τέτοιο»


«Είμαι εδώ για να μείνω. Ανήκω στην Τσέλσι και η Τσέλσι μου ανήκει. Έδωσα πολλά στην Τσέλσι, αλλά και εκείνη σε μένα». 

Για τους στόχους του, δήλωσε: «Οι άνθρωποι ξέρουν ότι έκανα μια Τσέλσι, που τα τελευταία 7-8 χρόνια, ήταν σε σημείο να παλεύει για τίτλους ακόμα και μετά την αναχώρησή μου. Ξέρω ότι πρέπει να κάνω το ίδιο και τώρα» και συμπλήρωσε: 

«Οι άνθρωποι με εμπιστεύθηκαν. Ξέρουν ότι είμαι ένας από αυτούς και ότι η ευτυχία μου, στις καλές στιγμές, είναι περισσότερη από έναν κανονικό προπονητή, αλλά και η δυστυχία μου το ίδιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου