Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Βέρτζος:Θα μπω μέσα στο γήπεδο, θα τα δώσω όλα και είναι μια καινούρια αρχή


«Θα μπω να τα δώσω όλα…»



Ο Άγγελος Βέρτζος μίλησε στην Nova για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ

Αναλυτικά όσα είπε: 

Για την επιλογή του να έρθει στη Βέροια: «Είχα μία καλή πρόταση. Η Βέροια είναι μια μεγάλη ομάδα και ήθελα να συνεχίσω σε μια μεγάλη ομάδα». 


Για το τι πρέπει να περιμένει ο κόσμος της ομάδας απ' τον ίδιο: «Θα μπω μέσα στο γήπεδο, θα τα δώσω όλα και είναι μια καινούρια αρχή για μένα αν και είναι λίγο το διάστημα που είμαι εδώ θα προσπαθήσω να προσαρμοστώ όσο πιο γρήγορα γίνεται». 

Για την αναμέτρηση με τον ΟΦΗ: «Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι και θα τα δώσουμε όλα σε μία δύσκολη έδρα. Να κάνουμε μια καλή αρχή με ένα καλό διπλό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου