Για τα δύο παιχνίδι με τον Ηρακλή Ψαχνών:
"Μετά το 3-0 του πρώτου αγώνα, είχαμε το προβάδισμα και σήμερα εξασφαλίσαμε την πρόκριση. Θέλουμε να πάμε καλά στο Κύπελλο".
"Μετά το 3-0 του πρώτου αγώνα, είχαμε το προβάδισμα και σήμερα εξασφαλίσαμε την πρόκριση. Θέλουμε να πάμε καλά στο Κύπελλο".
Για την απόδοση του Παναθηναϊκού:
"Από τότε που έχω να αγωνιστώ, ο Παναθηναϊκός έχει κάνει άλματα προόδου. Έχουμε βελτιωθεί ως ομάδα και αυτό φαίνεται στο γήπεδο. Πιστεύω ότι έχουμε βελτιωθεί πάρα πολύ. Νομίζω ότι θα γινόμαστε όλο και καλύτεροι και έχουμε μεγάλα περιθώρια βελτίωσης".
"Από τότε που έχω να αγωνιστώ, ο Παναθηναϊκός έχει κάνει άλματα προόδου. Έχουμε βελτιωθεί ως ομάδα και αυτό φαίνεται στο γήπεδο. Πιστεύω ότι έχουμε βελτιωθεί πάρα πολύ. Νομίζω ότι θα γινόμαστε όλο και καλύτεροι και έχουμε μεγάλα περιθώρια βελτίωσης".
Για την επιστροφή του μετά την επέμβαση στη μέση του:
"Είμαι χαρούμενος επειδή έπαιξα ποδόσφαιρο μετά από αρκετό καιρό. Δεν ένιωσα καμία ενόχληση, είμαι καλά και ακολουθώντας το πρόγραμμα του ιατρικού τιμ, η μέση μου δυναμώνει όλο και πιο πολύ. Δεν μπορώ να προβλέψω σε πόσο καιρό θα είμαι στο 100% αλλά πλέον ο χρόνος δουλεύει υπέρ μου".
"Είμαι χαρούμενος επειδή έπαιξα ποδόσφαιρο μετά από αρκετό καιρό. Δεν ένιωσα καμία ενόχληση, είμαι καλά και ακολουθώντας το πρόγραμμα του ιατρικού τιμ, η μέση μου δυναμώνει όλο και πιο πολύ. Δεν μπορώ να προβλέψω σε πόσο καιρό θα είμαι στο 100% αλλά πλέον ο χρόνος δουλεύει υπέρ μου".
Για το χρόνο που θα χρειαστεί ώστε να είναι 1005 έτοιμος:
"Μου είχε λείψει η αίσθηση του αγώνα. Η υγεία είναι πάνω απ' όλα για έναν αθλητή, όμως ήθελα να παίξω. Έχω διάθεση να προσφέρω όσο μπορώ για να βοηθήσω και εγώ στη βελτίωση της ομάδας".
"Μου είχε λείψει η αίσθηση του αγώνα. Η υγεία είναι πάνω απ' όλα για έναν αθλητή, όμως ήθελα να παίξω. Έχω διάθεση να προσφέρω όσο μπορώ για να βοηθήσω και εγώ στη βελτίωση της ομάδας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου