Μετά την βράβευσή του ο ποδοσφαιριστής του Παναιτωλικού δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα αυτά τα βραβεία και αισθάνομαι ότι θα βοηθήσουν να κρατήσω ψηλά την αυτοπεποίθησή μου στα επόμενα παιχνίδια.
Μου αρέσει να σκοράρω και είμαι χαρούμενος που τα γκολ που σημείωσα άρεσαν στον κόσμο».
Σε ερώτηση για το ποιο εκ των δύο θεωρεί ο ίδιος καλύτερο, είπε:
«Τα έχω δει αρκετές φορές, αλλά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο».
Τη διάκρισή του την αφιέρωσε: «Στην οικογένειά μου και σε όλους τους φιλάθλους της ομάδας μας», ενώ η ευχή του για τη νέα χρονιά ήταν: «Ελπίζω η ομάδα να πάει ακόμα καλύτερα στο νέο χρόνο και εγώ να κάνω περισσότερα για την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου