Ο προπονητής των «ασπρόμαυρων», με αφορμή την εντός έδρας συντριβή (1-5) από τον Αιγινιακό στο ντέρμπι της Κατερίνης, υπέβαλε την παραίτηση του, δηλώνοντας παράλληλα ντροπιασμένος
για το αποτέλεσμα με την διοίκηση του συλλόγου να βρίσκεται σε αναζήτηση του αντικαταστάτη του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου