Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Μόγες:Πληγωθήκαμε από τις αντεπιθέσεις και κάναμε λάθη.


Μόγες: «Παίξαμε καλά, αλλά…»




Πληγωθήκαμε από τις αντεπιθέσεις και κάναμε λάθη. Πιστεύω πάντως πως παίξαμε πολύ καλά. Το μόνο που μπορείς να ελπίζεις είναι αυτό και να εκμεταλλευτείς τις ευκαιρίες σου αποφεύγοντας
τα λάθη. Δεν αξίζαμε να βρεθούμε πίσω στο σκορ, πόσω μάλλον με 2-0, αλλά οι παίκτες μου δεν τα παράτησαν και προσπάθησαν πολύ να ανατρέψουν την κατάσταση. Πίστευα μετά τη μείωση του σκορ πως θα κερδίζαμε ή τουλάχιστον θα παίρναμε ισοπαλία. Θα μπορούσαμε να το κάνουμε με τις ευκαιρίες που δημιουργήσαμε, αλλά δεν τα καταφέραμε», 

Όσο για τη βαθμολογική θέση της ομάδας του, είπε: «Φυσικά και θα θέλαμε να είμαστε ψηλότερα στη βαθμολογία, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα περισσότερο από το να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε το επόμενο παιχνίδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου