Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Μάντζιος:Στόχος ήταν και παραμένει η παραμονή




Μετά την αποβολή όλα έγιναν πολύ δύσκολα αλλά οι παίκτες μου ήταν ήρωες και πρέπει να τους δώσω συγχαρητήρια».


Συν τοις άλλοις, σε ερώτηση για τους στόχους της ομάδας είπε: «Στόχος ήταν και παραμένει η παραμονή. Κάναμε ένα ακόμη βήμα, αλλά απομένουν δώδεκα παιχνίδια ακόμη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου