Μετά την αποβολή όλα έγιναν πολύ δύσκολα αλλά οι παίκτες μου ήταν ήρωες και πρέπει να τους δώσω συγχαρητήρια».
Συν τοις άλλοις, σε ερώτηση για τους στόχους της ομάδας είπε: «Στόχος ήταν και παραμένει η παραμονή. Κάναμε ένα ακόμη βήμα, αλλά απομένουν δώδεκα παιχνίδια ακόμη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου