Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Μπαράλες:Μου έγινε η πρόταση από τον Αστέρα, είδα πως είναι μια καλή ομάδα και πείστηκα.


Μπαράλες: «Περνάω καλά στον Αστέρα»




ο Τζερόνιμο Μπαράλες σε συνέντευξή του στην εφημερίδα της Αργεντινής «Ole». 


Είμαι πολύ καλά. Έχω παίξει σε όλα τα παιχνίδια και περνάω καλά με τη σύζυγό μου στην Τρίπολη έχοντας και παρέα τους άλλους Αργεντινούς της ομάδας», τόνισε. 


Ο φορ των Αρκάδων εξήγησε για το πώς πείστηκε να υπογράψει. «Κάποιοι παίκτες που είχαν παίξει εδώ μου είπαν καλά λόγια. Μου έγινε η πρόταση από τον Αστέρα, είδα πως είναι μια καλή ομάδα και πείστηκα. Μίλησα με τον Κάφα και μου είπε πως ο σύλλογος είναι οργανωμένος και συνεπής στις υποχρεώσεις του απέναντι στους παίκτες». 

Για τον κόσμο του Αστέρα είπε πως «… είναι ήσυχοι, γιατί η Τρίπολη είναι μικρή πόλη. Στηρίζουν την ομάδα, αλλά όχι τόσο δυναμικά», ενώ για το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος: «Ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟΚ έχουν διαφορά από τις άλλες ομάδες σε ό,τι αφορά στις οικονομικές τους δυνατότητες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου