Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Μπρένταν Ρότζερς:Αν συνεχίσουμε να κερδίζουμε, τότε θα δούμε που θα μας βγάλει


Ρότζερς: «Δεν  έχω τον τίτλο στο μυαλό μου»



Αυτό είναι ένα όνειρο για τους οπαδούς μας, αλλά δεν είναι μέσα στη δική μου σκέψη. Το μυαλό μου είναι στο πώς θα προετοιμάζω την ομάδα και να κάνουμε καλές εμφανίσεις.
Αν συνεχίσουμε να κερδίζουμε, τότε θα δούμε που θα μας βγάλει»

 «Το να κάνεις μια τόσο μεγαλειώδη εμφάνιση, από το πρώτο σφύριγμα είναι κάτι που με κάνει περήφανο γι’ αυτή την ομάδα». 

Ο Ρότζερς μίλησε και για την δυνατότητα της ομάδας να προσαρμόζεται στα συστήματα, μιας και επισήμανε πως «θα πρέπει να δώσω τα εύσημα στους παίκτες μου, για το πόσο εύπλαστη κάνουν την ομάδα. Σε πολλά ματς τον τελευταίο καιρό παίξαμε 4-4-2 σε ρόμβο, όμως σήμερα επιστρέψαμε στο 4-3-3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου