Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Ράτκο Ντόστανιτς:Θα είναι πολύ δύσκολο το παιχνίδι


«Με πάθος και δύναμη»



Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην κάμερα της NOVA: 

«Για εμάς δεν αλλάζει τίποτα. Έχουμε ανέβει ψυχολογικά και αυτό είναι σημαντικό για εμάς. Θα ήταν ευχάριστο να εκμεταλλευόμασταν την έδρα μας. Ο Ατρόμητος είναι μια ομάδα που μετά τον
Ολυμπιακό ίσως παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Θα είναι πολύ δύσκολο το παιχνίδι αυτό και θα πρέπει να είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι. Είναι πολύ καλή ομάδα, ένα πολύ καλό σύνολο, με αρκετή ποιότητα. Παίκτες όπως ο Μπρίτο ή ο Παπαδόπουλος κάνουν τη διαφορά. Για να κερδίσεις έναν τέτοιο αντίπαλο πρέπει να παίζεις με δύναμη και πάθος αλλά και να δώσεις το 100% των δυνατοτήτων σου. Σίγουρα σεβόμαστε τον αντίπαλο αλλά δεν φοβόμαστε κανέναν». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου