Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Φετφατζίδης:Θα δουλέψουμε και θα βγάλουμε το κανονικό, το πραγματικό μας πρόσωπο




Η ομάδα δε φάνηκε έτοιμη. Δείξαμε κάποιες αδυναμίες που έχουμε. Όμως ήμασταν μόνο δύο μέρες μαζεμένοι. Δεν είχαμε αρκετό χρόνο όπως άλλες φορές.
Θα δουλέψουμε και θα βγάλουμε το κανονικό, το πραγματικό μας πρόσωπο». 

Παράλληλα, ο μέσος της Τζένοα μίλησε για την δίκαιη κρίση που έχει ο Φερνάντο Σάντος, όσον αφορά τις κλήσεις του στην Εθνική: 

«Κάθε ποδοσφαιριστής που έιχε κληθεί αλλά και δεν έχει κληθεί στην Εθνική, έχει αυτό το όνειρο. Αν παίζει συνέχεια με την ομάδα του και τα πηγαίνει καλά, ο κ. Φερνάντο Σάντος έχει δείξει ότι καλεί οποιονδήποτε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου