Είναι ντροπή του Ρονάλντο, που διαμαρτύρεται για τον διαιτητή, μετά από ένα τόσο σπουδαίο
παιχνίδι. Αν κάτσουμε και αναλύσουμε, όλες τις αποφάσεις ξεχωριστά, θα δούμε πως το πέναλτι που κέρδισε ο Ρονάλντο είναι εκτός περιοχής. Είναι άδικο να μιλά για τον διαιτητή, διότι δεν επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου