Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Σαββίδης:Θα κάνω τα πάντα για να φέρω στη Θεσσαλονίκη έναν τίτλο




«Συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Όχι για τους βαθμούς και τη νίκη αλλά για το αντρικό παιχνίδι. Για μένα ήταν εύκολο να γίνω οπαδός του ΠΑΟΚ.
Το 1984 μου έκαναν δώρο μία φανέλα του ΠΑΟΚ. Δεν θέλω απλά να είμαι χορηγός-ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ.

Θέλω να επισκεφτώ την Θύρα 4. Να βρεθώ εκεί και να παρακολουθήσω το ματς με τους οπαδούς μας. Θέλω να βιώσω αυτή την ατμόσφαιρα. Δεν βρήκα ακόμα τον τρόπο, επειδή δεν ξέρω πως θα είναι. Πραγματικά το έχω στο μυαλό μου. Και αυτό επειδή η ενέργεια που έρχεται από εκεί στην δική μου αίθουσα θολώνει το μυαλό μου».

Για τους στόχους του και την κατάκτηση ενός τίτλου και για την αποχώρηση του Στέφενς ανέφερε: «Δεν το σκέφτομαι απλά. Τον θέλω και τον πιστεύω τον τίτλο. Στα αποδυτήρια μίλησα στους παίκτες και τους τόνισα ότι μπορούν να κερδίσουν. Έχουμε άλλα δύο παιχνίδια με τον Ολυμπιακό και μετά θα σκεφτούμε το παρακάτω. Θα κάνω τα πάντα για να φέρω στη Θεσσαλονίκη ένα Κύπελλο. Για να φέρω έναν τίτλο

Για τον κ. Στέφενς είναι πραγματικά κρίμα που μπέρδεψε την δική μας προοπτική και το δικό μας όραμα. Πρέπει να πούμε ότι εμείς χάναμε τα παιχνίδια. Δεν μας νικούσαν. Ήταν αστείες ήττες και εγώ τις θεώρησα ντροπιαστικές για τον ΠΑΟΚ».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου