Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Μαρσέλο:Εγώ θέλω να μείνω. Εδώ είναι πλέον το σπίτι μου





Αναλυτικά η συνέντευξη:

- Μαρσέλο πως ήταν η φετινή χρονιά;

“Πολύ δύσκολη. Η ομάδα είχε πολλές μετακινήσεις κι αυτό μας επηρέασε μοιραία και στον αγωνιστικό χώρο, γιατί από κάποια στιγμή και μετά άρχισε να συσσωρεύεται η κούραση.
Ωστόσο τα καταφέραμε. Όλοι μαζί πετύχαμε το ακατόρθωτο. Και το πετύχαμε παίζοντας πολύ καλή μπάλα."

- Ποια ήταν τα κλειδιά της επιτυχίας;

"Η ομόνοια, η ενότητα και η ομοψυχία που υπήρχε στην ομάδα και κυρίως στις δύσκολες στιγμές. Πρώτα ο Πρόεδρος, μετά ο προπονητής και ύστερα όλοι οι παίκτες μαζί με τους φιλάθλους μας. Όλοι μια γροθιά. Και ακόμη πιο σφιχτή στις πιο δύσκολες στιγμές"

- Πίστεψες κάποια στιγμή κατά την διάρκεια της σεζόν πως η Καλλονή μπορεί να μην τα κατάφερνε;

"Μπορεί κάποιες στιγμές να το σκέφτηκα. Αλλά όταν μιλούσαμε με τον πρόεδρο, τον προπονητή και με όλα τα παιδιά, με την σειρά που αναφέρω, ένιωθα μια σιγουριά ότι αυτή η ομάδα δεν πρόκειται να υποβιβαστεί, παρά τις αντίξοες συνθήκες. Το έβλεπα στα πρόσωπα των όλων ότι θα μέναμε στην κατηγορία"

- Έχεις ξαναδεί κάτι παρόμοιο με το φετινό, δηλαδή μια ομάδα να παίζει επί μονίμου βάσεως μακριά και μάλιστα πολύ μακριά από την φυσική της έδρα;

"Έχω αγωνιστεί σε Βραζιλία, Πορτογαλία και Ελλάδα αλλά αυτό δεν το έχω δει ποτέ και πουθενά. Πρέπει να είναι παγκόσμιο φαινόμενο"

- Τρίτος πασέρ σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά της Superleague. Είναι η πάσα το δυνατό σου σημείο;

"Ναι είναι αλλά πρόσεξε: είναι δουλειά όλης της ομάδας, κάτι που δουλεύεται σε σταθερή βάση και με συνεχείς παρατηρήσεις από τον προπονητή μου. Δρέπω τους καρπούς από τις προπονήσεις ολόκληρης της εβδομάδας. Και βελτιώνομαι μέσα από αυτές σε συνεργασία και με τους συμπαίκτες μου"

- Έχεις τρία χρόνια στην Μυτιλήνη. Πώς αισθάνεσαι;

"Η Μυτιλήνη είναι το σπίτι μου. Απλά. Είναι το σπίτι μου. Συνήθισα εδώ. Την ομάδα, τα τοπία, κυρίως τους ανθρώπους. Μου αρέσει πολύ."

- Φαβορί για το Μουντιάλ;

"Η Βραζιλία, ποιος άλλος; (γέλια)"

- Η Ελλάδα έχει πιθανότητες πρόκρισης;

"Αν και είναι ένας δύσκολος και ισορροπημένος όμιλος πιστεύω ότι έχει πολλές πιθανότητες. Έχω παίξει απέναντι σε πολλούς διεθνείς στο ελληνικό πρωτάθλημα και θεωρώ ότι βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Το μεγάλο ατού της Εθνικής Ελλάδας είναι ο Φερνάντο Σάντος, ο προπονητής."

- Θα δεις από κοντά κάποιον αγώνα του Μουντιάλ;

"Είναι δύσκολο να βρεις εισιτήρια με τέτοια ζήτηση. Οπότε μάλλον θα τους δω από την τηλεόραση, με φίλους και καλή παρέα"

- Και μετά; Η συνέχεια της καριέρας σου;

"Θα μιλήσω με τον Πρόεδρο της ομάδας, τον οποίο σέβομαι και εκτιμώ πάρα πολύ και θα δούμε τι θα γίνει. Εγώ θέλω να μείνω. Εδώ είναι πλέον το σπίτι μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου