Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Βίτορ:θα πάμε να φέρουμε το Κϋπελλο στη Θεσσαλονίκη


Βίτορ: «Να γυρίσουμε στη Θεσσαλονίκη με το Κύπελλο»





Αναλυτικά όσα είπε στo PAOK TV :

Για την παρουσία του ΠΑΟΚ στον τελικό: "Είμαι πολύ χαρούμενος για το παιχνίδι που κάναμε στον ημιτελικό. Δουλέψαμε πολύ και προσπαθήσαμε γι' αυτό.
Στο τέλος πήγαν όλα καλά, είμαστε στον τελικό και θα πάμε να φέρουμε το Κϋπελλο στη Θεσσαλονίκη".

Για τον αν έχει ξαναπαίξει σε τελικό Κυπέλλου: "Έχω κερδίσει δύο Λιγκ Καπ Πορτογαλίας, αλλά ποτέ το Κύπελλο Πορτογαλίας".

Για τον τελικό του Σαββάτου: "Ξέρουμε πώς θα είναι δύσκολο παιχνίδι, ο Παναθηναϊκός έχει μία καλή ομάδα, αλλά αν δουλέψουμε σκληρά όπως στον ημιτελικό και αγωνιστούμε έτσι έχουμε πολλές πιθανότητες να κερδίσουμε το παιχνίδι"

Για τα συναισθήματα που βίωσε στον ημιτελικό της Τούμπας: "Δεν έχω ξαναδεί τέτοια ατμόσφαιρα. Ήταν κάτι μεγάλο και καλό, αλλά δυστυχώς το παιχνίδι άργησε να αρχίσει. γιατί θα μας συνέφερε λόγω της ατμόσφαιρας να αρχίσει στην ώρα του το ματς. Αλλά το σημαντικότερο είναι που κερδίσαμε και θέλω να ευχαριστήσω τους οπαδούς για την υποστήριξη και να ζητήσω να μας βοηθήσουν και να μας υποστηρίξουν ως το τέλος".

Για το αν ο ΠΑΟΚ και οι ευκαιρίες που του δίνει τον βοηθούν να εξελίσσεται ως παίκτης: "Φυσικά και το χρειαζόμουν πολυ γιατί τα δύο τελευταία χρόνια δεν αγωνιζόμουν πολύ  και μου έλειψαν πολύ τα παιχνίδια. Παίρνοντας παιχνίδια νιώθω πώς γίνομαι καλύτερος παίκτης και βελτιώνομαι, πώς παίρνω εμπειρία. Με τον Χουάν (σ.σ. Ινσαουράλδε) κάνουμε καλό δίδυμο και θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι".

Για το γεγονός πώς σκόραρε πολύ στην αρχή και τώρα έχει σταματήσει και το αν κρατά κάποιο γκολ για τον τελικό: "Το ελπίζω. Ξέρω πώς στην αρχή της σεζόν πέτυχα αρκετά γκολ και καθώς δεν ήταν πολύ φυσιολογικό αυτό ήξερα πώς δεν μπορούσε να συνεχίζεται. Τώρα είμαι χαρούμενος για τους επιθετικούς μας που σκοράρουν περισσότερο από εμένα. Φυσικά αν μου δοθεί η ευκαιρία, θα προσπαθήσω να σκοράρω. Όμως η πιο σημαντική δουλειά για ένα αμυντικό είναι να μην δέχεται η ομάδα του γκολ όπως έγινε στον ημιτελικό".

Για το αν θα ήθελε να πει κάτι για τον μεγάλο απόντα του τελικού, τον Στέφανο Αθανασιάδη: "Είναι δύσκολο γι' αυτόν αλλά και για τα άλλα δύο παιδιά (σ.σ. Νάτχο, Κατσουράνης) που δεν θα παίξουν να μη συμμετάσχεις σε ένα τέτοιο παιχνίδι. Αλλά θα πρέπει να συνεχίσουν έτσι, να πετυχαίνουν κι άλλα γκολ.  Είμαι σίγουρος πώς στο μέλλον θα έχουν και άλλες τέτοιες ευκαιρίες να παίξουν σε τελικούς και να πάρουν τρόπαια. Αν κερδίσουμε το Κύπελλο θα είναι αφιερωμένο και σ' αυτούς".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου