Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Γκιγκς:"Είμαι υπερήφανος που θα κοουτσάρω τον πάγκο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στα επόμενα ματς.






Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Ντέιβιντ (Μόγιες) που μου έδωσε την πρώτη μου ευκαιρία στην προπονητική. Είναι κάτι που θα θυμάμαι πάντα όταν με πήρε τηλέφωνο το καλοκαίρι και μου ζήτησε να τον ακολουθήσω",


Είμαι υπερήφανος που θα κοουτσάρω τον πάγκο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στα επόμενα ματς. Είναι ο σύλλογος με τον οποίο συνδέομαι εδώ και 25 χρόνια και είναι μία στιγμή υπερηφάνειας για μένα που θα απολαύσω.

Έχω απολαύσει την εβδομάδα και είμαι πιο υπερήφανος από ποτέ. Είναι πιθανότατα η πιο υπερήφανη στιγμή της καριέρας μου και σκοπεύω να απολαύσω τις εναπομείνασες 2,5 εβδομάδες αλλά και να επιστρέψω πίσω τα χαμόγελα στα πρόσωπα των οπαδών".

Μιλώντας για το επερχόμενο ματς με τη Νόριτς στο "Ολντ Τράφορντ" που θα κάνει ντεμπούτο στην άκρη του πάγκου, είπε: "Ανυπομονώ για το ματς όπως έκανα και ως παίκτης. Ξέρω ότι το στάδιο θα έχει παλμό.

Οι παίκτες ήταν πολύ καλοί στην προπόνηση όλη την εβδομάδα και είναι ενθουσιασμένοι επίσης. Θέλω να το ευχαριστηθούν και να δώσουν στους οπαδούς λόγους για να χαμογελάσουν.

Ήταν μία απογοητευτική σεζόν και θέλουμε να την τελειώσουμε με ψηλά το κεφάλι. Ήταν μία δύσκολη εβδομάδα για το σύλλογο και ήταν σοκ για μένα την Τρίτη όταν μίλησα με τον Εντ και με ενημέρωσε πως ο Ντέιβιντ έφευγε και έπειτα μου ζήτησε να αναλάβω.

Ήταν μία δύσκολη και διαφορετική εβδομάδα και παίρνω μία πρώτη γεύση, καθώς αυτή είναι μόλις η τέταρτη ημέρα μου σε αυτή τη θέση. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ τι πράγματα έχει να κάνει ο προπονητής της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ".

Η ομάδα θα παίξει με τη δική μου φιλοσοφία και αυτή είναι η φιλοσοφία της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Θέλω από τους ποδοσφαιριστές να παίξουν με ταχύτητα, ρυθμό, να είναι γενναίοι και να δείξουν φαντασία. Αυτά είναι όλα που περιμένω από έναν παίκτη της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ".

Ερωτηθείς τέλος για το ενδεχόμενο να παίξει το Σάββατο, ο Γκιγκς απάντησε με χιούμορ: "Μόλις έκανα στον εαυτό μου νέο πενταετές συμβόλαιο!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου