Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Αρσέν Βενγκέρ:Είμαστε όλοι αποφασισμένοι να φέρουμε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στην ομάδα


Θα γεράσει στον πάγκο της ο Βενγκέρ!




Θέλω να παραμείνω και να συνεχίσω να εξελίσσω την ομάδα και τον σύλλογο γενικότερα», ήταν τα πρώτα λόγια του Αρσέν Βενγκέρ ο οποίος μετρά –ήδη- 17 χρόνια στον πάγκο των κανονιέρηδων.


«Μπαίνουμε σε μια πολύ σημαντική χρονική περίοδο. Έχουμε μια δυνατή ομάδα, οικονομική σταθερότητα και μια τεράστια υποστήριξη από φίλους μας σε όλο τον κόσμο. Είμαστε όλοι αποφασισμένοι να φέρουμε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στην ομάδα», τόνισε και συνέχισε:

«Η ομάδα πάντα μας δείχνει την εμπιστοσύνη της κάτι για το οποίο εγώ είμαι ευγνώμων. Έχουμε περάσει μαζί θαυμάσιες σεζόν και κάποιες άλλες στις οποίες χρειάστηκε να μείνουμε μαζί. Νομίζω ότι όλοι στην ομάδα έδειξε την πίστη του στην ομάδα και είμαι αισιόδοξος ότι όλοι μαζί μπορούμε να γράψουμε ιστορία. Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε», κατέληξε.

Ο πρόεδρος της ομάδας δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό του για την παραμονή του Βενγκέρ για άλλα τρία χρόνια. «Είναι ένας άνθρωπος ο οποίος ζει και αναπνέει για την Άρσεναλ», τόνισε και κατέληξε…

«Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα έχουμε ένα θαυμάσιο μέλλον μπροστά μας με εκείνον να καθοδηγεί την Άρσεναλ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου