Δώσαμε το 100%των δυνατοτήτων μας, προσπαθήσαμε πολύ και παίξαμε καλά. Είναι πολύ καλό για μένα που σκόραρα, νιώθω πολύ καλά όταν σκοράρω.
Το σημαντικό είναι ότι είχαμε θετικό αποτέλεσμα απέναντι σε έναν δύσκολο αντίπαλο όπως και στο ματς με τον ΠΑΟΚ λίγες μέρες πριν. Μας μένουν πολλά και δύσκολα ματς και πρέπει να συνεχίσουμε έτσι.
Ήταν πολύ δύσκολο παιχνίδι και κλειστό και ξέραμε ότι οποίος πετύχει πρώτος το γκολ θα είναι πολύ δύσκολο για τον άλλον να απαντήσει.
Καλύψαμε τη διαφορά και με τη νίκη αυτή μπαίνουμε στο παιχνίδι και μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι καλό. Πρέπει όμως να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό συγκεντρωμένοι στον στόχο μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου