Νομίζω ότι η ομάδα που το ήθελε περισσότερο πήρε και τους τρεις βαθμούς. Σίγουρα όλοι θέλουν να προσφέρουν θέαμα αλλά αυτό που μετράει είναι οι βαθμοί.
Στο τέλος από τους βαθμούς θα κριθεί τι έχει πετύχει ο καθένας.
Εμείς ξεκινήσαμε με μηδέν βαθμούς πήγαμε στην Τούμπα πήραμε έναν πόντο θέλαμε σήμερα τη νίκη για να καλύψουμε το ντεζαβαντάζ που είχαμε το καταφέραμε τέλος καλό όλα καλά.
Το ματς ξέραμε ότι θα κριθεί στις λεπτομέρειες. Και οι δυο ομάδες κοίταξαν τα μετόπισθεν Ο Ατρόμητος δεν κατάφερε να προηγηθεί στην πρώτη φάση που δημιούργησε καταφεραμε εμείς να το βάλουμε το γκολ κρατήσαμε το μηδέν στην άμυνα που και αυτό είναι πολύ σημαντικό και κερδίσαμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου