"Ξεκινήσαμε καλά, κάναμε το 1-0 και είχαμε την ευκαιρία να πετύχουμε και 2ο γκολ. Αυτό θα έκανε διαφορετικό το ματς. Ο αντίπαλος ανέβηκε έπαιξε καλύτερα, ενώ εμείς δεν κάναμε το παιχνίδι μας κι
έτσι προέκυψε το σημερινό αποτέλεσμα" ανέφερε αρχικά μετά το τέλος του αγώνα.
Για τα επεισόδια, τόνισε: "Θέλω να πω ότι δεν με αφορά το ποίος άρχισε αυτό το πράγμα. Το πώς ξεκίνησε όλο αυτό. Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι οι οπαδοί πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλο.
Το ποδόσφαιρο είναι ένα όμορφο άθλημα και είναι πολύ πιο όμορφο με οπαδούς και των δυο ομάδων στο γήπεδο. Αλλά όπως είπα πρέπει να υπάρχει σεβασμός. Όλο αυτό δεν ήταν καλό για κανένα. Ούτε για τον Παναθηναϊκό ούτε για τον ΠΑΟΚ και φυσικά ήταν το χειρότερο για το ελληνικό ποδόσφαιρο".
Για το εάν φοβήθηκε είπε: "Φυσικά και φοβάσαι. Όταν έρχεσαι στο γήπεδο και γίνονται αυτά τα πράγματα προσεύχεσαι να βγουν όλοι καλά από το γήπεδο".
Για το προσεχές ματς με τον Αστέρα στην Τρίπολη, επεσήμανε: "Είναι καλή ομάδα. Νίκησε και τον Ατρόμητο που είναι υπολογίσιμος αντίπαλος. Περιμένουμε δύσκολο αγώνα στην Τρίπολη. Όμως δουλειά μας είναι να πάμε εκεί και να κερδίσουμε γιατί είχαμε να διεκδικήσουμε 6 βαθμούς σε αυτά δυο ματς αλλά πήραμε μόνο 2. Όπως είπα θα είναι δύσκολο το ματς αλλά θα πάμε εκεί για τη νίκη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου