Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
Για την ήττα από τον Παναθηναϊκό και τη συμβολή του Μπεργκ: "Δυστυχώς τελείωσε και το σημερινό παιχνίδι με άσχημο αποτέλεσμα. Δεν πήραμε τίποτα κι από αυτό το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό.
Οπωσδήποτε πρέπει να πάρουμε τρεις βαθμούς με τον ΠΑΟΚ. Στο σημερινό παιχνίδι σταθήκαμε καλά. Ο Παναθηναϊκός δεν μας έκανε πολλές μεγάλες ευκαιρίες. Η διαφορά ήταν ένας παίκτης, ο Μπεργκ. Αν κι εμείς είχαμε έναν τέτοιο παίκτη θα ήταν καλύτερα τα πράγματα. Είχαμε πολλές απουσίες. Παλέψαμε με το μικρό μας ρόστερ. Συνεχίζουμε, θα πρέπει να πάρουμε βαθμούς για να περάσουμε μία ομάδα".
Ο συνεργάτης του Στάικου Βεργέτη ρωτήθηκε εάν το προπονητικό τιμ φοβήθηκε να ρισκάρει: "Για να ρισκάρεις πρέπει να υπάρχουν λύσεις. Δεν μπορείς να πιέσεις πολύ ψηλά. Τη βρήκαμε τη φάση με τον Καράσκο, δεν ισοφαρίσαμε και χάσαμε το παιχνίδι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου