Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Ιβαν Σαββίδης:Το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι ιδιαίτερο και ο στόχος μου είναι να σκεφτώ τι ένεση πρέπει να κάνω στον ΠΑΟΚ για να αντέξει τις συνθήκες του Ελληνικού ποδοσφαίρου




Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Τα παιδιά είχαν αρκετά καλή διάθεση και πιστεύω ότι πραγματικά έχουμε πιθανότητες να πάρουμε το εισιτήριο για το Champions League . Ηρθα για δύο-τρεις ημέρες και αυτές τις ημέρες θα κάνω
κάποιες σημαντικές συναντήσεις που θα αφορούν την τροποποίηση στην οργάνωση της ΠΑΕ. Κάποιον πρέπει να απολύσουμε, κάποιον να προσλάβουμε, με άλλον να κάνουμε συζήτηση. Θα ζητήσω να λυθεί το διοικητικό συμβούλιο και να γίνει νέο. Επίσης θα ζητήσω να συμμετάσχουν και δύο άτομα από τους οργανωμένους οπαδούς ώστε να να αντιληφθούν τις ευθύνες που θα έχουν. Και εγώ μαθαίνω και από τους οπαδούς. Οπως για παράδειγμα δεν γνώριζα γιατί έβγαλαν αυτά τα ψάρια στο πάγκο. Θα πληρώσουμε 50.000 ευρώ για αυτά τα ψάρια.
Για νέο προπονητή: Θα ήταν παράλογο να μιλήσουμε σήμερα για προπονητή αφού έχουμε προπονητή. Το θέμα είναι ότι ο τελικός ήταν λάθος δικό μου, λάθος του προπονητή και όλης της οικογένειας του ΠΑΟΚ.

Για τον χαμένο τελικό: Εμείς πιστεύαμε ότι ο κύριος στόχος μας ήταν να περάσουμε τον Ολυμπιακό. Νικήσαμε το παιχνίδι και άλλαξε η ψυχολογία όλων. Οι οπαδοί έκαναν λες και ήταν ο τελικός του Τσάμπονς Λιγκ και και είχε επίδραση και αυτό στους παίκτες μας. Δεν θα ήθελα μία τέτοια σημαντική δυσαρέσκεια να περάσει απαρατήρητη. Σήμερα είπα στους ποδοσφαιριστές ότι σε όποιον δεν αρέσει η φανέλα μας θα πρέπει να την βγάλε, να πάρει τα πράγματα τους και να φύγουν από εδώ. Πρέπει να παλέψουν, να επιστρέψουν την διάθεση στους οπαδούς. Το ποδόσφαιρο είναι ποδόσφαιρο και υπάρχουν και νίκες και ήττες και το καταλαβαίνω. Σήμερα δεν νικήσαμε αλλά δεν μπορώ να θυμώσω μαζί τους γιατί έκανα την δουλειά τους αλλά δεν βγήκε. Την ημέρα όμως του τελικού δεν κατάλαβα τι έγινε. Θέλω να ξεχάσω ότι συνέβησαν. Αυτά τα δύο χρόνια πήρα κάποια μαθήματα . Κατάλαβα ότι έχω ακόμα πολλά να μάθω. Να μάθω το ελληνικό ποδόσφαιρο. Το  ελληνικό ποδόσφαιρο είναι ιδιαίτερο και ο στόχος μου είναι να σκεφτώ τι ένεση πρέπει να κάνω στον ΠΑΟΚ για να αντέξει τις συνθήκες του Ελληνικού ποδοσφαίρου. Αν το καταφέρω να το κάνω αυτό πολύ σύντομα θα έρθουν αλλαγές αλλά είναι δύσκολο.

Για το προπονητικό: Είναι πολύ δύσκολο αν δεν χτίζεται ένα ειδικό υπόβαθρο για μία μεγάλη ομάδα να σκεφτόμαστε να πετύχουμε μεγάλους στόχους. Πιστεύω ότι θα αρνηθώ την έκταση στην Θέρμη και θα ζητήσω από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ να μην ψηφίσουν στις εκλογές άτομα που δεν μπορούν να δώσουν λύσεις σε ένα τέτοιο θέμα. Εχουμε τραυματισμούς και δεν μπορούμε να αναρρώσουμε δύο μήνες γιατί δεν έχουμε τις κατάλληλες συνθήκες. Με ανησυχεί αυτό και με ενοχλεί. Η πρέπει να πούμε τέλος και να παίζουμε ένα ποδόσφαιρο και ότι μας βγαίνει . Αν θέλουμε να πετύχουμε και να λέμε ότι θέλουμε να γίνουμε μεγάλη ομάδα κάτι που δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνει με μένα. Η θα γίνουμε μεγάλη ομάδα μαζί μου ή αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να χάνουμε την υγεία μας και τον χρόνο μας και απλά θα βλέπουμε έναν απλό αγώνα. Δεν παύω να εκπλήσσομαι .Το 80 τοις εκατό στην Βόρεια Ελλάδα είναι οπαδοί του ΠΑΟΚ και μέσα σε δύο χρόνια δεν μπορέσαμε να λύσουμε ούτε ένα θέμα υπέρ του ΠΑΟΚ. Ακόμα και με αντάλλαγμα και με χρήματα.  Δεν θέλω χάρες. Είτε δεν μας πιστεύουν είτε νοιώθουν ότι δεν υπάρχει έλλειψη τιμωρίας.

Τα βλέπω αυτά και δεν παύω να εκπλήσσομαι.Ζητούσα από τους οπαδούς ότι ανεξάρτητα από τι αποτέλεσμα θα έχουμε να είναι ανεκτικοί και να μην καθοδηγούνται από το συναίσθημα για να μην αρρωστήσει το μυαλό μας. Είμαι πεπεισμένος ότι ο ΠΑΟΚ θα πορευτεί ώστε να γίνει μία μεγάλη ομάδα.

Και στο σχολείο δεν μου άρεσε να παίρνω χαμηλούς βαθμούς. Ηθελα να παίρνω άριστα. Ετσι και στις επιχειρήσεις μου. Και όταν πήγαινα και στις εκλογές και εκεί ήθελα να έχω την επιτυχία . Και εδώ στόχος μου είναι να γίνει ο ΠΑΟΚ μεγάλη ομάδα. Ολες οι άλλες ομάδες να έχουν πίσω τους μεγάλη ιστορία και εμείς να το σεβόμαστε αυτό όμως ο ΠΑΟΚ πρέπει να ζήσει περισσότερα και να έχει περισσότερα και στο μέλλον.

 Για τα χρέη: «Αν φιλοσοφήσουμε λίγο, όταν επί Σοβιετικής Ένωσης ήμασταν σε περιορισμό, πίστευα ότι πιο δίκαιος λαός από τον ελληνικό, δεν υπάρχει. Επειδή έτσι μας έλεγαν εκεί. Όταν είχα έρθει στον ΠΑΟΚ, ανακάλυψα ότι είναι ένας πολύ ιδιαίτερος λαός. Λέμε το ένα, σκεφτόμαστε το άλλο και κάνουμε το τρίτο. Δεν ξέρω τι γίνεται με τα χρέη. Σήμερα είχα μια αρκετά σκληρή συζήτηση με το Μαξίμου και τους είπα «πείτε μου κάτι, ναι ή όχι. Αν θέλετε λεφτά πάρτε τα, αν όχι, μην τα παίρνετε». Αν δεν πάρουν λεφτά από μας, θα πέσουμε κατηγορία. Δεν θα χάνω το χρόνο μου. Θα πάμε στην Γ΄ Εθνική και ξεκινάμε από το μηδέν, έχουμε μία ομάδα, με τις βάσεις της, με το αθλητικό κέντρο, το καλύτερο γήπεδο, να φτιάξουμε μια καλή ομάδα. Αυτά που θέλουν να μας πάρουν, καλύτερα να τα επενδύσουμε στη ριζική ανακαίνιση της Τούμπας καλύτερα αποτελέσματα θα έχουμε. Μετανιώνω που χάσαμε 2 χρόνια και 32 εκατομμύρια ευρώ που ξοδεύτηκαν. Κι απ΄ αυτά τα 22 εκατομμύρια ήταν χρέη στο δημόσιο. Επειδή εγώ πίστεψα κι άρχισα να πληρώνω τα χρέη κι αυτό για μένα ήταν μια καινούρια σελίδα. Δεν πρέπει να πιστεύεις κανέναν. Και τότε μάλλον όλα θα πηγαίνουν καλύτερα. Αλλά στη Ρωσία, για τις άδειες κουβέντες, έχεις πολύ μεγάλες και σοβαρές ευθύνες. Εδώ, όχι. Γι΄ αυτό η κατάσταση είναι αρκετά ανησυχητική. Μήπως θέλουν να βεβαιωθούν το κατά πόσο κάνω αυτό που λέω; Θέλω να πω, ότι ποτέ δεν λέω λόγια για τα οποία δεν ευθύνομαι. Ότι λέω, το κάνω»

Για την Νέα Τούμπα: Δεν θα ήταν καλύτερα τώρα εδώ να είχαμε ένα καλύτερο πάρκινγκ ένα καλύτερο περιβάλλον στο γήπεδο; Κάθε φορά που αρχίζω να συζητάω τέτοια θέματα μου λένε ότι να η μία έκταση ανήκει στου Υπουργείο Άμυνας ή άλλη κάπου αλλού, αυτή δεν γίνεται ή άλλη δεν γίνεται. Αυτό δεν καταλαβαίνω. Δεν ζητάω παράλογα πράγματα. Δεν λέω ελάτε εδώ να ιδιωτικοποιήσουμε αυτήν την γη που καθόμαστε. Λεω να είμαστε εντάξει σε ένα στάτους αντάξιο μίας Ευρωπαϊκής ομάδας. Απο την Τούμπα δεν γίνεται να φύγουμε και πολύ πρόσφατα κατάλαβα ότι η καρδιά του ΠΑΟΚ χτυπάει εδώ. Δεν γίνεται να φύγουμε εδώ. Πρέπει να κάνουμε ριζική ανακαίνιση του γηπέδου και του περιβάλλοντα χώρου. Mία χωριάτικη παροιμία λέει:  Ο γάιδαρος που έπεσε στην λάσπη κάνει πιο δυνατό τον ιδιοκτήτη του, επειδή ο ιδιοκτήτης του πάει να βγάλει τον γάιδαρο από την λάσπη. Ολες οι δυσκολίες μας κάνουν πιο δυνατούς. Το μόνο που χάνουμε είναι τον χρόνο μας.

Αν μετάνοιωσε που ανέλαβε τον ΠΑΟΚ: Κυκλοφορώ με το σήμα της ομάδας για να δουν όλοι ότι δεν μετανιώνω ποτέ που πήρα τον ΠΑΟΚ. Μετανιώνω που δεν κάναμε περισσότερα πράγματα αυτά τα δύο χρόνια.

Για την τιμωρία της ΕΠΟ: Αν η τιμωρία των μείον τρεις βαθμούς αφορά τα πλέι οφ τότε η αντίδραση μου θα είναι πολύ ισχυρή και θα πρέπει να κάνουμε την έρευνα μας για το ποιος είναι υπεύθυνος για μία τέτοια απόφαση. Ολα τα άλλα τα αξίζαμε».

Για αν θα μπουν οι γιοι του στην διοίκηση: Δεν χρειάζεται να είσαι πρόεδρος για να αποφασίζεις. Εμένα ότι μου ανήκει ανήκει και στην οικογένεια μου. Μου αρέσει ότι τα παιδιά μου ανήκουν στην ζωή του ΠΑΟΚ και συμμετέχουν πολύ στα του ΠΑΟΚ. Του χρόνου θα κάνουν μαθήματα αθλητικού μάνατζμεντ στο Λονδίνο και θα προσπαθήσω να έρθω σε συμφωνία με τις μεγαλύτερες ομάδες της Αγγλίας ώστε να κάνουν πρακτική εκεί και εννοείται ότι θέλω τα παιδιά μου να ζήσουν με τον ΠΑΟΚ. Και εγώ όμως θέλω να ζήσω πολλά χρόνια και να πεθάνω με αυτήν την φανέλα, την φανέλα του ΠΑΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου