Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Μαρκ-Αντρέ Τερ Στέγκεν:Ήταν όνειρό μου να αγωνιστώ εδώ






Δεν ξέρω ακόμα να μιλάω ισπανικά ή καταλανικά, αλλά ξέρω πως πρέπει να μάθω. Δεν υπήρξε ποτέ άλλη προοπτική για μένα, πέραν της Μπαρτσελόνα, ήθελα να παίξω εδώ και μόνο.
Είναι ένας μεγάλος σύλλογος, με παράδοση και εξαιρετικό περιβάλλον για κάθε ποδοσφαιριστή. Είναι τιμή μου να είμαι εδώ, μια ευκαιρία ζωής που δεν παρουσιάζεται κάθε μέρα», είπε αρχικά ο Τερ Στέγκεν και συμπλήρωσε:

«Ο Βίκτορ Βαλντές είναι φανταστικός παίκτης και έχει πολύ καλή δουλειά στην Μπάρτσα. Δεν θέλω να με συγκρίνουν μαζί του. Εγώ είμαι εγώ και εκείνος είναι εκείνος. Ο Λουίς Ενρίκε είναι προσωπικά ο ιδανικός τεχνικός για την ομάδα. Ανυπομονώ να τον γνωρίσω αύριο. Όταν έμαθα για το ενδιαφέρον της Μπαρτσελόνα για μένα, χαμογέλασα. Ήταν όνειρό μου να αγωνιστώ εδώ. Παίζεις ποδόσφαιρο για να κερδίζεις τίτλους και εδώ μπορείς να το κάνεις άνετα αυτό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου