Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Πελεγκρίνι:Το μεγαλύτερο λάθος που μπορούμε να κάνουμε είναι να πιστέψουμε ότι τελείωσε το πρωτάθλημα





"Το μεγαλύτερο λάθος που μπορούμε να κάνουμε είναι να πιστέψουμε ότι τελείωσε το πρωτάθλημα.

Έχουμε να παίξουμε εναντίον της Άστον Βίλα και της Γουέστ Χαμ που θα παίξουν χωρίς άγχος και
δεν έχουν να χάσουν κάτι. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τα δύο τελευταία ματς στην έδρα μας και μετά θα δούμε τι θα γίνει.

Το πιο σημαντικό πράγμα είναι η νίκη και σήμερα (3/5) η πίεση ήταν πολύ μεγάλη. Μετά το γκολ που δεχτήκαμε παίξαμε καλό ποδόσφαιρο. Είχαμε τον έλεγχο του αγώνα πετύχαμε τρία γκολ και δημιουργήσαμε ευκαιρίες.

Είναι δύσκολη η έδρα της Έβερτον ειδικά όταν βρίσκεσαι πίσω στο σκορ. Είχαμε την κατάλληλη συγκέντρωση και η ομάδα έδειξε χαρακτήρα. Δεν μιλάω ακόμα για το πρωτάθλημα και μετά την λήξη θα αναλύσω τις απόψεις μου.

Μετά την ήττα μας τον περασμένο μήνα από την Λίβερπουλ είχα πει ότι το πρωτάθλημα δεν είχε τελειώσει αλλά ότι πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Γι' αυτό είναι σημαντικό να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε το επόμενο παιχνίδι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου