Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Δημήτρης Κωνσταντινίδης:Πλέον είμαι έτοιμος για κάτι καλύτερο αυτή τη σεζόν


Κωνσταντινίδης: «Μου έκανε καλό ο δανεισμός»



Με δηλώσεις του στον Libero 107,4, 

Για τις σκέψεις του στο κλείσιμο της χρονιάς: «Σε προσωπικό επίπεδο ήταν μία γεμάτη χρονιά, ειδικά μετά από τον Ιανουάριο. Έπαιξα περίπου 20 παιχνίδια.
Το πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής είναι τελείως διαφορετικό, βελτιώθηκα και πλέον είμαι έτοιμος για κάτι καλύτερο αυτή τη σεζόν».

Για τη Β’ Εθνική: «Εμένα μου το έλεγαν πριν πάω στον Αιγινιακό, ότι η Β’ Εθνική είναι τελείως διαφορετική. Υπάρχουν παιχνίδια στα οποία δεν χρειάζεται να παίξεις μπάλα, θέλει τσαμπουκά και δύναμη. Ακόμη και τα γήπεδα είναι διαφορετικά, δεν είναι τόσο καλά. τα γήπεδα είναι διαφορετικά. Είναι πολύ δύσκολο πρωτάθλημα και τα πλέι οφ ήταν πολύ ανταγωνιστικά».

Για το αν είναι καλοί οι δανεισμοί: «Στις περισσότερες περιπτώσεις ναι, αν αγωνίζεται κάποιος μόνο κερδισμένος μπορεί να βγει. Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που κάποιος μπορεί να πάει κάπου και να μην αγωνιστεί είναι στο χέρι σου το αν θα αγωνιστείς».

Για τη συνεργασία του ΠΑΟΚ με τον Αιγινιακό: «Νομίζω είναι μία πάρα πολύ καλή και έξυπνη κίνηση. Είναι κρίμα τα παιδιά του ΠΑΟΚ να παίζουν δεξιά κα αριστερά. Είναι καλύτερο ο ΠΑΟΚ να έχει μία δικιά του ομάδα, να δουλεύει με τον ίδιο τρόπο που δουλεύει και η πρώτη ομάδα».

Για τον Αιγινιακό: «Είναι ένα υγιές σωματείο, με ένα μεγαλομέτοχο που αγαπάει πολύ την ομάδα. Προς το τέλος της σεζόν έγιναν κάποια λάθη αγωνιστικά. Τώρα αυτή η κίνηση που θα γίνει με τον ΠΑΟΚ θα είναι πάρα πολύ καλή για την ομάδα. Πιστεύω ότι θα είναι μία κίνηση που θα εξασφαλίσει το μέλλον της».

Για το αν έχει μιλήσει με τον ΠΑΟΚ: «Ακόμα περιμένω, δεν έχω μιλήσει με κάποιον. Πιστεύω θα είμαι στην προετοιμασία και μετά θα αποφασίσει ο προπονητής. Έχω άλλα 3 χρόνια συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ».

Για τον ΠΑΟΚ: «Στην ουσία αυτό που πρέπει να γίνει, είναι να ξαναχτιστεί μία νέα ομάδα από την αρχή. Δεν μπορέσαμε να βγούμε στο Τσάμπιονς Λιγκ, έτσι όπως έγινε. Δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το χέρι μας, όλοι πρέπει να κοιτάξουν τις ευθύνες τους  για το καλό του ΠΑΟΚ και δεν πρέπει να παίζουν ρόλο τα προσωπικά».

Για την αγωνιστική εικόνα του «Δικεφάλου»: «Σε αυτό το πρώτο εξάμηνο που ήμουν στον ΠΑΟΚ δεν υπήρχε κάποιο πλάνο. Όσο ήμουν εγώ, παίζαμε καθαρά με παίκτες που είχαν προσωπικότητα και εμπειρία. Περιμέναμε τον Βούκιτς να βάλει ένα φάουλ, μία κεφαλιά για να γυρίσει η κατάσταση. Ο Γεωργιάδης προσπάθησε να αλλάξει κάποια πράγματα, πιστεύω ότι στον τελικό του Κυπέλλου η ομάδα είχε καλούς ποδοσφαιριστές σε κακή ημέρα, αυτά συμβαίνουν. Ο Παναθηναϊκός είχε σε εξαιρετική ημέρα τον Μπεργκ».

Για το γεγονός ότι είχε παίξει ως επιτελικός στο ματς με την Άλκμααρ: «Από τότε που ήρθα στον ΠΑΟΚ είχα παίξει δύο φορές σε αυτή τη θέση. Ο κύριος Ίβιτς με χρησιμοποίησε για 7-8 λεπτά σε αυτή τη θέση και μετά με είδε ο προπονητής και με έβαλε να παίξω. Με την Άλκμααρ ήταν το τελευταίο μου παιχνίδι στον ΠΑΟΚ».

Για τα παιχνίδια που πήρε στη Β΄ ομάδα: «Πίστευα πως είναι καλό να πάρεις κάποια 90λεπτα και να πάρεις ρυθμό. Βέβαια το επίπεδο της Β΄ ομάδας δεν είναι το αναμενόμενο, αλλά το να παίζεις μόνο σε καλό μπορεί να σου βγει».

Για τη νέα σεζόν: «Νομίζω θέλω να κάνω μία γεμάτη χρονιά με τον ΠΑΟΚ, αυτό το εξάμηνο ήταν μία κακή παρένθεση. Εύχομαι να είναι δίκαιος ο καινούργιος προπονητής και κάθε παίκτης να πάρει αυτό που αξίζει. Όπου πήγε ο κύριος Αναστασιάδης ήταν κύριος και νομίζω αυτό θα κάνει και στον ΠΑΟΚ. Νομίζω το σωστό είναι να καθιερώνονται στην πρώτη ομάδα παιδιά από τα σπλάχνα, όπως έγινε φέτος στον Παναθηναϊκό, πρέπει αυτός να είναι το παράδειγμα. Όσα εκατομμύρια και να έχεις αν δεν βγάζεις κάποια παιδιά δεν γίνεται, αυτό κάνουν και οι μεγαλύτερες ομάδες στην Ευρώπη. Όπως και ο Κλάους πήγε, γύρισε, καθιερώθηκε στον ΠΑΟΚ και τώρα είναι πρώτος σκόρερ της ομάδας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου