«Έχω αποφασίσει πως τώρα είναι η κατάλληλη ώρα για ένα διάλειμμα στην καριέρα μου, που το ήθελα απ’ όταν έφυγα απ’ τον ΠΑΟΚ», δήλωσε χαρακτηριστικά, στις τελευταίες του δηλώσεις ως
προπονητής του γερμανικού συλλόγου, ενώ η επίσημη ανακοίνωση της ομάδας ανέφερε πως «κατανοούμε την απόφαση του Χουμπ Στέφενς και του χρωστάμε ευγνωμοσύνη για όσα έκανε για την ομάδα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου