Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Νταβίντ Λουίζ:Θα ξεκινήσω μια νέα καριέρα στο Παρίσι.


«Μία νέα καριέρα στο Παρίσι…»




Προσπάθησα να τελειώσω με το συγκεκριμένο θέμα, πριν το παγκόσμιο κύπελλο. Πρόκειται για ένα καινούργιο πρότζεκτ, μια καινούργια χώρα και μια καινούργια γλώσσα.
Ήμουν χαρούμενος στην Τσέλσι, πήρα τίτλους, όμως ο κύκλος μου έκλεισε. Θα ξεκινήσω μια νέα καριέρα στο Παρίσι. Η μετακίνησή μου θα ανακοινωθεί όταν θα ανοίξει και τυπικά η μεταγραφική περίοδος. Όμως μπορώ να πω πως όλα έχουν τελειώσει και είμαι χαρούμενος που θα παίξω στην Παρί Σεν Ζερμέν», ανέφερε αρχικά ο διεθνής άσος στην βρετανική εφημερίδα «Daily Star» και πρόσθεσε: 

«Είμαι προνομιούχος, καθώς έχω παίξει σε μεγάλους συλλόγους. Δε μπορώ να παραπονεθώ. Θέλω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου στην Παρί Σεν Ζερμέν. Θέλω να κερδίσω τίτλους και να δείξω τον πραγματικό εαυτό μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου