Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Λούκας:Έχω τύχει υπέροχης αντιμετώπισης στον ΠΑΟΚ


Λούκας: «Επιθετικό το περιβάλλον στο ματς με τον Ολυμπιακό»



Διαβάστε τα όσα δήλωσε 

Τι προοπτικές υπάρχουν, ενώ έχεις ακόμη δύο χρόνια συμβόλαιο; 

«Έχω τύχει υπέροχης αντιμετώπισης στον ΠΑΟΚ. Ωστόσο, σαν φιλόδοξος παίκτης, που αναζητεί συνέχεια το κάτι παραπάνω, θα ήθελα να παίζω σε ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, όπως το
ισπανικό. Πάντα ψάχνω το κάτι καλύτερο. Δεν γνωρίζω κάποιον παίκτη, που να μην έχει φιλοδοξίες. Θέλω περισσότερα, περισσότερα, περισσότερα. Θέλω να γίνω όνομα στον χώρο του ποδοσφαίρου. Απολαμβάνω όταν κάνω βήματα προς τα εμπρός. Ακόμη και αν πρόκειται για μικρά βήματα».

Πιστεύεις ότι έχει προοδέψει στην Ελλάδα; 

«Ο ΠΑΟΚ είναι από τις μεγάλες δυνάμεις στην Ελλάδα, που αντιμετώπισε πέρυσι μεγάλους ευρωπαϊκούς συλλόγους και που έκανε βήματα προς τα εμπρός». 

Αυτό ήταν το μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα σου, όταν πήγε στην Ράγιο (Βαγεκάνο), ή στην Ουκρανία; 

«Νομίζω ότι δεν το έχω κάνει ακόμη το άλμα στην καριέρα μου. Το όνειρο μου ήταν να παίξω σε ένα μεγάλο πρωτάθλημα, όπως το ισπανικό. Δεν γίνεται να κάνουμε πάντα μεγάλα βήματα. Δεν θα ήταν καλό να βιαστώ, διότι μπορεί να οδηγήσει σε λάθος». 

Είσαι έτοιμος για Ισπανία ή θα το κάνεις όταν είναι να αποσυρθείς; 

«Δεν γίνεται να πας σε αυτό το πρωτάθλημα, όταν είναι να αποσυρθείς. Διότι ακόμη και το χαμηλότερο επίπεδο είναι γενικότερα πολύ υψηλό. Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα πρωταθλήματα, για εμένα το καλύτερο. Δεν θα έρθω εδώ για να αποσυρθώ. Νοιώθω έτοιμος να ανταγωνιστώ τους καλύτερους». 

Ποια η γνώμη σου για τον ημιτελικό του Κυπέλλου; 

«Είναι ωραία ατμόσφαιρα για να την ζήσεις. Όταν όμως πέταξαν μπουκάλια, πάγους ψάρια, φωτοβολίδες… ποτέ δεν έχω ζήσει τόσο επιθετικό περιβάλλον στο ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω τι ακριβώς. Νομίζω ότι ελληνική ομοσπονδία ποδοσφαίρου πρέπει να δράσει».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου