Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Παναγιώτης Γλύκος:Πρέπει να ξαναβρούμε την αυτοπεποίθηση μας




"Το πώς θα παίξουμε και τι θα αλλάξουμε με την Ιαπωνία είναι θέμα προπονητή. Κάθε ματς είναι διαφορετικό, δεν είναι ίδια η τακτική. Η αυτοπεποίθηση έρχεται μέσα από νίκες.
Πρέπει να ξαναβρούμε την αυτοπεποίθηση μας και να παρουσιαστούμε πιο δυνατοί και όχι φοβισμένοι όπως στην αρχή με την Κολομβία. Αυτό πρέπει να κάνουμε με την Ιαπωνία. Να ξεχάσουμε τα τρία γκολ και να προσπαθήσουμε να φανούμε επιθετικά πιο επικίνδυνοι κάνοντας γκολ τις ευκαιρίες. Θα ήθελα να κρατήσω την καλή λειτουργία μετά το πρώτο γκολ.

Το ματς με την Ιαπωνία είναι το πιο κρίσιμο από όλα. Αν δεν κερδίσουμε τότε δεν θα έχουμε ελπίδες πρόκρισης. Με την Κολομβία υπήρχε διαφορά ώρας. Εμείς παίζαμε μεσημέρι και το άλλο ματς του ομίλου ήταν βράδυ. Η κάθε ομάδα έχει διαφορετικό στιλ παιχνιδιού. Οπότε προσαρμοζόμαστε στο στιλ παιχνιδιού μας".

Για την περιπέτεια με το μάτι του είπε:

"Δεν είναι ό,τι καλύτερο αυτό που περνάω. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Αυτή η ατυχία με το πρόβλημα στο μάτι μου δεν ήταν στο πρόγραμμα. Ήρθε κάπως παράξενα. Θέλω κάθε μέρα να είμαι κοντά στην ομάδα. Βλέπω τις προπονήσεις για να είμαι καλύτερα. Θα κάνω ό,τι πει ο γιατρός και ελπίζω να πάνε όλα καλύτερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου