Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Φάμπρεγκας: Μίλησα με τον Ζοζέ Μουρίνιο και μου είπε πως με ήθελε εκεί. Με έπεισε πολύ γρήγορα.





Όταν αποφάσισα να φύγω από την Μπαρτσελόνα, κοίταξα το καλύτερο για μένα. Η Άρσεναλ ήταν η πρώτη μου επιλογή για πολλούς λόγους. Υπήρχε ένας όρος που τους έδινε το δικαίωμα να
αποφασίσουν. Μιλήσαμε με τον Βενγκέρ και μου είπε πως δεν υπήρχε χώρις λόγω του Μεσούτ Εζίλ και πως θα ήταν πολύ δύσκολο να έχω θέση στην ομάδα.

Επιθυμία μου ήταν να επιστρέψω στην Premier League και έπρεπε να σκεφτώ ποιες ήταν οι επιλογές μου. Είχα πολλές καλές προτάσεις. Μίλησα με τον Ζοζέ Μουρίνιο και μου είπε πως με ήθελε εκεί. Με έπεισε πολύ γρήγορα. Μου είπε όσα ήθελα να ακούσω. Ήταν πολύ γρήγορο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος και νομίζω πως όλα πήγαν πάρα πολύ καλά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου