Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Κόρμπος:Η πρώτη μου εντύπωση είναι θετική και πιστεύω ότι με αρκετή δουλειά θα πετύχουμε


Κόρμπος: «Δεν υπάρχει ταβάνι στο ποδόσφαιρο»



Σε συνέντευξη που παραχώρησε στα agrinio-sports.gr και olatagoal.gr, 


Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

-Αρχικά θα θέλαμε να μας πεις τις πρώτες σου εντυπώσεις από τον Παναιτωλικό…
“Η άποψη μου είναι θετική αυτές τις λίγες ημέρες που βρίσκομαι στο Αγρίνιο.
Η ομάδα έχει ένα ωραίο γήπεδο και εξαιρετικές εγκαταστάσεις. Η πρώτη μου εντύπωση είναι θετική και πιστεύω ότι με αρκετή δουλειά θα πετύχουμε”.

-Πέρυσι είχες φτάσει κοντά στον Παναιτωλικό, αλλά τελικά πήγες στον Απόλλωνα. Το μετάνιωσες;
“Πάντα τις αποφάσεις τις παίρνω εγώ και βαραίνουν εμένα. Δεν μετάνιωσα που πήγα στον Απόλλωνα, καθώς άσχετα με το αποτέλεσμα, σε ατομικό επίπεδο η χρονιά πήγε πολύ καλά για εμένα. Είχα ενημερωθεί και πέρυσι για το ενδιαφέρον του Παναιτωλικού, αλλά υπέγραψα στον Απόλλωνα γιατί με είχε “ζορίσει” πιο πολύ από ότι ο Παναιτωλικός”.

-Ο κόσμος έχει μεγάλες απαιτήσεις από εσένα…
“Καταρχήν ευελπιστώ να έχω την υγεία μου και από εκεί και πέρα ελπίζω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες του κόσμου, καθώς γνωρίζω και από παλιούς συμπαίκτες μου που έχουν αγωνιστεί στον Παναιτωλικό, ότι ο κόσμος είναι απαιτητικός. Ένας επαγγελματίας πρέπει να μάθει να παίζει με την πίεση και αυτό είναι καλύτερο από το να μην υπάρχει πίεση, γιατί προσπαθείς ακόμη παραπάνω για να κερδίσεις ακόμη και αυτούς που λένε κακά λόγια για σένα. Ακόμη και τις άσχημες εντυπώσεις πρέπει να τις κερδίσεις μέσα από την σκληρή δουλειά”.

-Μέχρι που πιστεύεις ότι μπορεί να φτάσει ο φετινός Παναιτωλικός;
“Πιστεύω ότι στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχει ταβάνι. Έχουμε δει διάφορα πράγματα στο συγκεκριμένο άθλημα. Τρανό παράδειγμα είναι η Εθνική Ελλάδος που ούτε το 2004 περιμέναμε να κατακτήσει το Euro, oύτε τώρα να φτάσει μια… ανάσα από την πρόκριση στους “8″ του Μουντιάλ. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει ταβάνι στο ποδόσφαιρο, αρκεί να είσαι προσηλωμένος στους στόχους σου, να δουλεύεις, να κοιτάς κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και να έχει εμπιστοσύνη πρώτα στην ομάδα και μετά ο ένας στον άλλο”.

-Ήρθες σε μια οργανωμένη ομάδα. Έχεις στο μυαλό σου την πιθανότητα να κλείσεις την καριέρα σου στον Παναιτωλικό;
“Δεν μπορείς να ξέρεις τι σου ξημερώνει αύριο στο ποδόσφαιρο. Μπορεί να μείνεις για πέντε χρόνια, μπορεί και για έξι μήνες. Δεν μπορώ να το ξέρω αυτό που με ρωτάς και το τι θα γίνει μετά από κάποια χρόνια, θα κοιτάω κάθε χρόνο ξεχωριστά, έχω και άλλο χρόνο συμβόλαιο θα κοιτάξω να το τιμήσω και βλέπουμε, γιατί ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι σου ξημερώνει”.

-Θα ήθελα την άποψη σου για τον προπονητή και τον πρόεδρο του Παναιτωλικού, τους οποίους γνώρισες με τον ερχομό σου στην ομάδα…
“Είναι η πρώτη φορά που συνεργάζομαι με τους κύριους Κωστούλα και Χάβο. Η πρώτη μου εντύπωση και για τους δύο είναι πάρα πολύ θετική. Έχω ακούσει και για τους δύο τα καλύτερα. Οι ποδοσφαιριστές ρωτάμε την άποψη άλλων παικτών για τους προπονητές και εγώ άκουσα τα καλύτερα για τον κύριο Χάβο. Η πρώτη εντύπωση που έχω είναι πάρα πολύ θετική. Από τις πρώτες μέρες έχω κερδίσει πάρα πολλά πράγματα. Είναι πολύ καλός άνθρωπος. Όσον αφορά τον κύριο Κωστούλα, έχει δείξει δείγματα γραφής όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στον χώρο του ποδοσφαίρου. Είναι κύριος, δεν έχει μπλέξει ποτέ με το παρασκήνιο, με το οποίο στην Ελλάδα έχουμε πρόβλημα τα τελευταία χρόνια. Γενικότερα ακούγονται τα καλύτερα για τον κύριο Κωστούλα”.

-Μιας και μίλησες για “παρασκήνιο’, πες μας την άποψη σου και για όσα ακούγονται πάλι σχετικά με στημένα παιχνίδια…
“Σίγουρα τα τελευταία χρόνια έχει παραγίνει το κακό. Ο κόσμος λέει ότι το ένα παιχνίδι είναι ύποπτο, το άλλο είναι ύποπτο και τα πάντα βαρύνουν τους ποδοσφαιριστές και όχι τους παράγοντες ή τις αρμόδιες αρχές. Αυτοί που είναι στο επίκεντρο είναι οι ποδοσφαιριστές και ποτέ δεν φταίνε. Εμείς παίζουμε μπάλα για να βγάζουμε ένα κομμάτι ψωμί και να συντηρούμε τις οικογένειες μας. Όποιος είναι έξω από τον χορό, πολλά τραγούδια λέει. Πρέπει να μάθει ο ποδοσφαιριστής να ζει με αυτό. Σίγουρα σε κάποια παιχνίδια στο τέλος της χρονιάς που είναι και λίγο αδιάφορα, είσαι με το όπλο στο κεφάλι, γιατί μπορεί να πει ο καθένας διάφορα. Πιστεύω ότι τα επόμενα χρόνια θα διορθωθεί η κατάσταση, καθώς δεν είναι καλό όλο αυτό για το ελληνικό ποδόσφαιρο”.

-Τέλος, θα ήθελες να στείλεις ένα μήνυμα στον κόσμο της ομάδας;
Θα ήθελα να έχει υπομονή, να γεμίζει το γήπεδο όπως κάνει τα τελευταία χρόνια, να είναι κοντά στην ομάδα και όχι μόνο στα λόγια. Όταν θα έρθουν οι στραβές, οι οποίες έρχονται σε όλες τις ομάδες, θέλουμε να την στηρίξει, γιατί σημασία δεν έχει τι θα κάνεις την 1η, την 2 ή την 10η αγωνιστική, αλλά να πανηγυρίσεις τον Μάιο ότι πέτυχες τον στόχο που είχες θέσει. το πρωτάθλημα έχει πολύ μακρύ δρόμο και πρέπει να είναι από την πρώτη μέχρι την τελευταία αγωνιστική, δίπλα στην ομάδα”.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου