Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Μανωλάς:Εγώ είμαι ικανοποιημένος στον Ολυμπιακό, αλλά δεν παύω να θέλω να κάνω και ένα μεγάλο βήμα στο εξωτερικό




Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Για τις εμφανίσεις του Ολυμπιακού στις ΗΠΑ: "Απ' ότι είδαμε από τα αποτελέσματα αλλά και
από τα παιχνίδια που έχουμε κάνει, σίγουρα μπορούμε να είμαστε πολύ ικανοποιημένοι. Δουλεύουμε καθημερινά, αφομοιώνουμε τα πράγματα που θέλει να κάνουμε στο γήπεδο ο προπονητής και όταν το κάνουμε αποδίδουμε και καλό ποδόσφαιρο".

Για το αν είναι σημαντική η επικράτηση κόντρα στη Σίτι, έστω και στα πέναλτι: "Όταν αγωνίζεσαι με έναν τεράστιο αντίπαλό όπως είναι η Μάντσεστερ Σίτι θέλεις κατ' αρχήν να είσαι ανταγωνιστικός. Εμείς όμως απ΄ότι δείξαμε στο γήπεδο ήμασταν καλύτεροι στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα και σίγουρα αυτό θα μας δώσει ώθηση για τη συνέχεια".

Για το αν ο Ολυμπιακός έχει αποκτήσει νοοτροπία νικητή με κάθε αντίπαλο: "Βέβαια. Ο Ολυμπιακός έχει πάντα νοοτροπία νικητή απ' όταν ιδρύθηκε μέχρι να πεθάνει, που δεν θα πεθάνει ποτέ".

Για το ενδεχόμενο να φύγει για ομάδα του εξωτερικού: "Το θέμα το διαχειρίζεται ο Ολυμπιακός. Όπως έχω πει, στο τέλος θα γίνει ό,τι θέλει ο Θεός και ο Ολυμπιακός. Εγώ είμαι ικανοποιημένος στον Ολυμπιακό, αλλά δεν παύω να θέλω να κάνω και ένα μεγάλο βήμα στο εξωτερικό. Αν θέλει ο πρόεδρος της ομάδας να αποχωρήσω και να πάω σε μία καλύτερη ομάδα, θα γίνει ό,τι θέλει ο Θεός. Θα δούμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου