Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Με δύο γκολ του Μπέιλ η Τότεναμ νίκησε 2-0 την Νόριτς




Η Τότεναμ επικράτησε με 2-0 της Νόριτς μέσα στο "Κάροου Ρόουντ", χάρη σε δύο γκολ του Γκάρεθ Μπέιλ στο δεύτερο ημίχρονο.

Οι "σπερς" κατάφεραν έτσι να απέχουν 7 βαθμούς από την κορυφή, στην οποία βρίσκονται μαζί Μάντσεστερ Σίτι και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.


Έχοντας όμως ένα ματς λιγότερο (αυτό με την Έβερτον), η Τότεναμ έχει ουσιαστικά δυνατότητα να βρεθεί στο -4.

Μάλιστα, στα επόμενα 4 ματς της δεν είναι απίθανο να πάρει 12 βαθμούς κόντρα σε Σουόνσι, Γουέστ Μπρομ, Έβερτον (το εξ αναβολής) και Γουλβς.

Αν το καταφέρει αυτό, τότε την Κυριακή 22 Ιανουαρίου που αντιμετωπίζει την Σίτι στο Μάντσεστερ θα έχει "χρυσή ευκαιρία" να αλλάξει τα δεδομένα στην κορυφή.

Οι συνθέσεις

ΝΟΡΙΤΣ: Ράντι, Ντε Λάετ (64' Μπάρνετ), Ράσελ Μάρτιν, Γουΐτμπρεντ, Ντρούρι (75' Μπένετ), Ντέιβιντ Φοξ, Κροφτς (75' Πίλκινγκτον), Σούρμαν, Χούλαχαν, Στιβ Μόρισον, Χολτ.

ΤΟΤΕΝΑΜ: Φρίντελ, Κάιλ Γουόκερ, Καμπούλ, Γκαλάς, Ασού-Εκοτό (72' Ρόουζ), Σκοτ Πάρκερ (94' Λίβερμορ), Σάντρο, Μπέιλ, Μόντριτς, Φαν ντερ Φάαρτ (85' Κράνιτσαρ), Αντεμπαγιόρ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου