Συμβόλαιο με τη Ρασίνγκ Κλουμπ μέχρι το τέλος της σεζόν υπέγραψε ο Άλφιο Μπαζίλε.
Η διοίκηση της ομάδας της Αργεντινής συμφώνησε με τον 63χρονο πρώην ομοσπονδιακό τεχνικό, μετά τη φυγή του Ντιέγκο Σιμεόνε για την Ισπανία και τον πάγκο της Ατλέτικο Μαδρίτης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου