Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Χώρισαν και επίσημα οι δρόμοι Ξάνθης και Μάρα.



Η ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ με επίσημη ανακοίνωσή της ενημέρωσε για την λύση κοινή συναινέσει του συμβολαίου με τον Μπογκντάν Μάρα. Παράλληλα φιλοξενεί στην ιστοσελίδα της και δήλωση του ποδοσφαιριστή για το "διαζύγιο":

"Όσον αφορά φερόμενες δηλώσεις μου που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με προβλήματα που αντιμετωπίζω στην SKODA ΞΑΝΘΗ τις διαψεύδω κατηγορηματικά και
ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. Η ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ ήταν απόλυτα συνεπής απέναντί μου σε ότι συμφωνήσαμε κι αυτός ήταν ένας από τους λόγους που επέλεξα να έρθω το καλοκαίρι. Εύχομαι κάθε επιτυχία στην ομάδα και να εκπληρώσει τους στόχους της για τη φετινή σεζόν."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου