Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Ο Πάμπλο Κοντρέρας ήδη... σκέφτεται τον επαναπατρισμό καθώς για ακόμη μια φορά εξέφρασε την επιθυμία του να φύγει από τον ΠΑΟΚ



Ο Χιλιανός άσος του «δικεφάλου του Βορρά» με δηλώσεις που έκανε στην cooperativa.cl τόνισε πως ακόμη και χρήματα χαρίζει για να μείνει ελεύθερος και να γυρίσει στην πατρίδα του!
«Θα επιστρέψω στην Ελλάδα και εκεί θα προσπαθήσω με κάποιον να επιλύσω την κατάσταση μου, είμαι διατεθειμένος να χαρίσω λεφτά, τα περισσότερα μάλιστα. Ξέρουν ότι ταξιδεύω για την Ελλάδα και έτσι τις επόμενες μέρες θα βγει κάτι θετικό ή θα μείνω στον ΠΑΟΚ, η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα δεν είχαν τον χρόνο να ασχοληθώ με το μέλλον μου, επειδή ξόδεψα πολύ χρόνο με την κατάσταση της υγείας της μητέρας μου, αλλά αυτές τις μέρες ελπίζω να το ασχοληθώ με το ζήτημά μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου