ΣΕΛΙΔΕΣ

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Δεν υπάρχει περίπτωση να αποχωρήσει από την Τότεναμ πριν το τέλος της σεζόν δηλώνει αποφασιστικά ο Λούκα Μόντριτς


Μόντριτς: «Στην Τότεναμ 100%»

«Ξέρω όσα γράφονται στις εφημερίδες. Τα διαβάζω αλλά προσωπικά δεν έχω ενημερωθεί για κάποια πρόταση. Δεν έχω καν το χρόνο αυτή την περίοδο να τα ψάχνω. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα δεδομένα δεν θέλω να ξαναπεράσω όλα αυτά που
πέρασα το καλοκαίρι και δηλώνω ότι 100% θα παραμείνω στην Τότεναμ μέχρι τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι. Από εκεί και πέρα όλα είναι ανοιχτά αλλά αυτό που με απασχολεί κυρίως είναι να είμαι υγιής και να δίνω τα πάντα σε κάθε ματς»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου