Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Αγουέρο:Θέλουμε να κατακτήσουμε τον τίτλο του πρωταθλήματος


Αγουέρο: «Τα πάντα για τον τίτλο»


«Δεν μπορούσα να ευχηθώ καλύτερο ξεκίνημα. Όλα όσα ήθελα πραγματοποιούνται. Η προσαρμογή μου ήταν άμεση. Πιο γρήγορη από όσο φανταζόμουν. Κάναμε μία σπουδαία εκκίνηση στη σεζόν και τώρα πρέπει να κάνουμε ένα ανάλογο τελείωμα. Να διατηρήσουμε την ηρεμία μας. Θέλουμε να κατακτήσουμε τον τίτλο του πρωταθλήματος και θα κάνουμε τα πάντα για να τα καταφέρουμε»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου