Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Την απογοήτευσή του εξέφρασε ο Ρομπέρτο Μαντσίνι για τους δύο χαμένους βαθμούς στον αγώνα κόντρα στην Γουέστ Μπρομ


«Είναι απογοητευτικό, επειδή δεν καταφέραμε να σκοράρουμε και αν δεν βάζεις γκολ σε τέτοιους αγώνες, τότε είναι δύσκολο να κερδίσεις. Είχαμε ευκαιρίες, θα μπορούσαμε
να έχουμε βάλει δύο ή τρία γκολ στο πρώτο μισάωρο, αλλά αν δεν τα καταφέρεις να σκοράρεις τότε, οι άλλοι αμύνονται με όλους τους παίκτες και είναι δύσκολο να βρεις λύση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου