Ελλείψει απαρτίας, καθώς απουσίαζαν για μία ακόμη φορά οι μεγαλομέτοχοι (και όχι μόνο), αναβλήθηκε η προγραμματισμένη για σήμερα τακτική γενική συνέλευση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Η γενική συνέλευση θα επαναληφθεί σε 20 ημέρες, με την ελπίδα αυτή τη φορά να υπάρχει κάποια εξέλιξη στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της ΠΑΕ, αφού οι νυν μέτοχοι δεν δείχνουν διάθεση να επωμιστούν τα «βάρη» της ομάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου