ΣΕΛΙΔΕΣ

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Παραιτήθηκε το Δ.Σ. του ΟΦΗ




Τις παραιτήσεις τους από τη διοίκηση του ΟΦΗ υπέβαλαν την Τετάρτη (28/12) όλα τα μέλη του Δ.Σ. και εντός της ημέρας το ίδιο θα πράξει και ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Νίκος Μαχλάς.
Μία κίνηση αναμενέμενη, πάντως, από τη στιγμή που την Παρασκευή (30/12) ο ΟΦΗ θα πάει στο Πρωτοδικείο για να ορίσει εκείνο προσωρινή διοίκηση στους Κρητικούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου