ΣΕΛΙΔΕΣ

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Κινγκ: «Τουλάχιστον τετράδα»




«Θα είμαστε εντελώς απογοητευμένοι αν δεν τερματίσουμε στην τετράδα. Είμαστε ικανοί για περισσότερα με την ομάδα που έχουμε φτιάξει. Η αυτοπεποίθηση είναι ψηλά μετά τους προηγούμενους τρεις μήνες. Βγαίνουμε στον αγωνιστικό χώρο κάθε βδομάδα πιστεύοντας
ότι μπορούμε να κερδίσουμε κάθε ομάδα και το ποδόσφαιρο που παίζουμε το αποδεικνύει», τόνισε ο Κινγκ και πρόσθεσε:

«Ίσως η πίεση να μην είναι τόσο μεγάλη όπως σε κάποιες άλλες ομάδες. Έχουμε αιφνιδιάσει αρκετούς με τους 35 πόντους που έχουμε από τα πρώτα 16 παιχνίδια μας. Το ευχαριστιόμαστε, αλλά θέλουμε να το διατηρήσουμε για ακόμα 22 παιχνίδια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου