Ο ιταλός μέσος, μίλησε για το πως νιώθει πέντε μήνες μετά την απόφασή του να μετακομίσει στο Τορίνο, αλλά και για το λόγο που τον έκανε να πάρει αυτή την απόφαση.
"Χρειαζόμουν νέες προκλήσεις στην καριέρα μου και είμαι πλέον σίγουρος, πως έχω κάνει την καλύτερη επιλογή", είπε αρχικά ο Πίρλο και πρόσθεσε.
"Έχω την επιθυμία και την περιέργεια να δω πως είναι να ξεκινάς μια νέα... περιπέτεια. Τη νέα σεζόν θέλουμε να δώσουμε χαρά και ικανοποίηση στους φιλάθλους μας. Με έχουν υποδεχθεί τόσο όμορφα και θέλω να το ανταποδώσω"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου