Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Ο Αντόνιο Κασάνο δήλωσε πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να προλάβει να αγωνιστεί με την Ιταλία στο EURO 2012,



Ήταν ένα σοκ, Το σημαντικό είναι ότι επέστρεψα στην καθημερινότητά μου. Θα πρέπει να περιμένω έξι μήνες για να παίξω ξανά. Μέχρι τότε... περπατάω, περπατάω, περπατάω"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου