ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Ο Απόστολος Βέλλιος τόνισε σε συνέντευξή του στο Top Scorer ότι δεν έχει μετανιώσει ούτε μία μέρα για την απόφασή του να πάει στο εξωτερικό




Έχεις μετανιώσει για την επιλογή σου να πας στην Αγγλία και την Έβερτον και όχι σε κάποια μεγάλη ελληνική ομάδα;

"Η αλήθεια είναι πως είχα τη δυνατότητα να πάω σε αρκετές ελληνικές ομάδες, ακόμη και κάποιες που ουδέποτε ακούστηκαν και γράφτηκαν στις εφημερίδες, όμως εγώ είχα ως στόχο να φύγω για το εξωτερικό και ας μου έβγαινε σε κακό. Ειλικρινά, δεν έχω μετανιώσει ούτε μία μέρα. Ούτε μία στιγμή".


-Πώς είναι να παίζεις σε γεμάτα υπερσύγχρονα γήπεδα;

"Είναι πραγματική απόλαυση. Σου δίνει δύναμη και διάθεση να μπεις μέσα να αγωνιστείς για… δέκα ημίχρονα. Είναι φανταστικά".

Ο κόσμος στο δρόμο πως σε αντιμετωπίζει; Σε αναγνωρίζουν οι οπαδοί της Έβερτον; Σε χαιρετούν; Από την άλλη, οι οπαδοί της Λίβερπουλ πως αντιδρούν όταν σε βλέπουν;

"Πλέον είμαι αναγνωρίσιμος. Από οπαδούς και των δύο ομάδων ακούω όμορφα σχόλια και μου δίνουν το χέρι στο δρόμο. Όπως είναι λογικό, οι οπαδοί της Έβερτον είναι πιο χαρούμενοι όταν με συναντούν και το δείχνουν. Στην Αγγλία αγαπούν το ποδόσφαιρο με πράξεις και όχι με τα λόγια".

- Ποιο είναι το ίνδαλμά σου; Ο αγαπημένος σου ποδοσφαιριστής δηλαδή…

"Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς. Είναι μακράν ο αγαπημένος μου!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου