Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Την πρώτη μέρα του 2012, το Canal+ φιλοξένησε ένα ειδικό αφιέρωμα στον Τζιμπρίλ Σισέ ο οποίος μίλησε για τα όσα έζησε στα δύο χρόνια παρουσίας του στον Παναθηναϊκό.




Είχαν έρθει στο αεροδρόμιο για ΄μένα τρεις χιλιάδες άνθρωποι..."

Αρχικά, ο Γάλλος επιθετικός άρχισε να μιλάει για την άφιξη του και όσα συνέβησαν το καλοκαίρι του 2009 στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" με την παρουσία 3.000 οπαδών του Παναθηναϊκού να δείχνουν την λατρεία τους στο πρόσωπο του Σισέ.

"Στην Ελλάδα όλα ήταν υπέροχα από την αρχή... Είχαμε έρθει με ένα σούπερ lear jet και ήταν απίστευτο αυτό που συνέβη την πρώτη μέρα. Είχαμε μόλις προσγειωθεί στην Αθήνα με την οικογένειά μου
και μας περίμενε ένα αυτοκίνητο έξω από το αεροπλάνο. Όταν προσπαθήσαμε να βγούμε από το αεροδρόμιο είδα μπροστά μου δύο κλούβες που ήταν αντικριστά η μία στην άλλη και έκλειναν το δρόμο. Από πίσω ήταν τρεις χιλιάδες φίλαθλοι του Παναθηναϊκού. Υπήρχε κόσμος παντού.

Ήταν τρομερό! Δεν θέλω να με θυμούνται για το πώς έβαφα τα μαλλιά μου ή τι φορούσα. Το μόνο που ενδιαφέρει τον κόσμο είναι να βάζω γκολ! Είχαν έρθει στο αεροδρόμιο για ΄μένα τρεις χιλιάδες άνθρωποι... Φανταστείτε να είχα βάλει όλα κι όλα 2 γκολ στο τέλος της χρονιάς... Ποιος θα ασχολούνταν μετά με το πώς ντύνομαι και πώς είναι τα μαλλιά μου!"

"Περίεργοι οι διαιτητές... και πρώτη φορά ξύλο"

Ο Σισέ δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στην πρώτη του φορά να παίξει... ξύλο σε γήπεδο για να προστατεύσει τον εαυτό του ενώ αναφέρθηκε και στους διαιτητές της Ελλάδος που τους χαρακτήρισε "περίεργους".

"Το επίπεδο ήταν καλό. Είδα πολλούς καλούς παίκτες στην Ελλάδα. Το χορτάρι στα γήπεδα, από την άλλη, δεν ήταν τόσο καλό... Αλλά προφανώς υπήρχαν και κάποια «περίεργα» πράγματα. Πολύ κακοί διαιτητές. Πραγματικά κακοί διαιτητές. Δεν ξέρω αν ήταν στημένοι, δεν μπορώ να το πω, αλλά σίγουρα είδα πολλές κακές διαιτησίες...

Από κει και πέρα δεν είχα ποτέ... παίξει ξύλο μέσα στο γήπεδο, αλλά στην Ελλάδα συνέβη κι αυτό. Υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που με είχαν πλησιάσει πάρα πολύ. Όχι κανείς δεν με χτύπησε δυνατά. Ίσως κάποιος μόνο στο πρόςωπο, αλλά... έριξα κι εγώ! Ένας από αυτούς πάντως, έφαγε μια καλή".

"Ηξερε πριν ξεκινήσει ο αγώνας ότι θα με νικήσει"


Από την αναφορά του όσα έζησε στην Ελλάδα σαφώς και δεν θα έλειπε το επεισόδιο του με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, υποστηρίζοντας ότι "ήξερε από πριν πως θα με νικήσει" ενώ σχολίασε και την φάση με το γκολ του Κατσουράνη.

"Μετά πήγα στα αποδυτήρια και αμέσως στη συνέντευξη Τύπου, όπου ανακοίνωσα ότι με αυτές τις συνθήκες δεν μπορώ να παραμείνω στην Ελλάδα. Τότε ήρθε ο... δεν θέλω να πω το όνομά του (σ.σ. εννοεί τον κ. Μαρινάκη) και μου είπε «σε γαμ... σήμερα». Μπροστά σε τόσο κόσμο που είπε στα ελληνικά «σε γαμ... σήμερα». Όλη την προηγούμενη εβδομάδα προετοιμαζόμουν για τον αγώνα για να έρθει αυτός και να μου πει ότι με γαμ... Με τον τρόπο μου το είπε ήταν σαν να ήξερε πριν ξεκινήσει ο αγώνας ότι θα με νικήσει!!!"


"Οι διαιτητές θα ευνοήσουν τον Ολυμπιακό"

"Πήγα και είδα τον διαιτητή και του δείχνω μια φωτογραφία με το γκολ μας και του λέω, «είναι αυτό offside;». Και μου λέει «όχι». Και παρόλο που που είπε «όχι» το σφύριξε! Ακόμα και σήμερα υπάρχουν πράγματα που έγιναν σε εκείνο τον αγώνα που δεν μπορώ να τα εξηγήσω. Ενώ στο γκολ του Ολυμπιακού που ήταν σαφέστατα offside, δεν έκανε τίποτα!!! Πριν τον αγώνα, ένας φίλος μου μου είχε πει ότι οι διαιτητές θα ευνοήσουν τον Ολυμπιακό. Εκπληκτικό ε;;; Κι έτσι έγινε! Γι αυτό έφυγα..."

"Ο κ. Πατέρας δεν έμοιαζε με τους άλλους προέδρους"

Εκτός από την εξαιρετική σχέση με τους οπαδούς ο Σισέ αναφέρθηκε και στον πρόεδρο του "τριφυλλιού", Νικόλοα Πατέρα που τον έφερε στον Παναθηναϊκό αλλά και του στέκονταν σαν φίλος.

"Ήταν εκεί για την ομάδα, τόσο στις νίκες όσο και στις ήττες. Είχαμε μια συνεχή και ανθρώπινη επικοινωνία. Μικρές λεπτομέρειες, που όμως για μένα ήταν πολύ σημαντικές. Υπάρχουν άλλοι πρόεδροι που λένε «αφού παίρνει ο παίκτης τον μισθό του, δεν έχω τι άλλο να κάνω», όμως ο κ. Πατέρας δεν έμοιαζε με τους άλλους προέδρους που δεν ενδιαφέρονται για τους παίκτες. ήταν ευγενικός και πρόσεχε τις λεπτομέρειες. Μετά από δύο χρόνια στον Παναθηναϊκό, δεν ήμουν πλέον ένας από τους παίκτες του. Ήμουν φίλος του"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου